Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 16.00 zijn besteld worden nog dezelfde dag door ons verstuurd.
Skandinavien verstuurt je bestelling met PostNL, nadat we jouw bestelling hebben verstuurd ontvang je van ons een track en trace code zodat je precies kunt zien wanneer je bestelling wordt afgeleverd.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen een standaard tarief van €5,60 (pakketpost) of €3,50 (brievenbuspost) voor het versturen van je bestelling binnen Nederland, voor bestelling naar België rekenen wij een standaard tarief van €8,75. Plaats je een bestelling boven de €75,00 dan hoef je helemaal geen verzendkosten te betalen.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling op meerde manieren betalen zo kan je kiezen uit iDEAL, Bancontact, PayPal en vooraf overmaken. Je bestelling zal pas na ontvangst van betaling worden verstuurd.

Het artikel dat ik zoek is uitverkocht, komt het artikel nog terug in de collectie?
Het verschilt per artikel of het artikel nog terugkomt in de collectie, je kunt hiervoor altijd contact met ons opnemen via het contact formulier zodat wij voor jou kunnen kijken of het artikel nog terug komt.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?

Heb je een bestelling geplaatst voor 16.00 uur en betaald, maar nog niet ontvangen dat is vervelend. Helaas zijn afhankelijk van PostNL, neem alsjeblieft contact met ons op zodat wij ervoor kunnen zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd.

Ik heb de verkeerde of niet alle artikelen ontvangen / het artikel dat ik heb ontvangen is beschadigd wat nu?

Wij doen ons best om de bestelde producten zo snel mogelijk naar je op te sturen. Het kan helaas wel eens voorkomen dat je een ander artikel hebt ontvangen, dat je een artikel mist of dat het geleverde product is beschadigd. Neem dan contact met ons op via het contact formulier, e-mail of je kunt ons bellen.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Is je bestelling niet helemaal zoals verwacht? Dat is jammer om te horen, maar geen enkel probleem deze kan je retourneren. Je hebt na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren.


Stuur je bestelling samen met de factuur en een ingevuld retourformulier aan ons retour en stuur dit naar het volgende adres:


Skandinavien

Handelsweg 25

4387PC Vlissingen


Na ontvangst van jouw retour zullen wij je retourzending beoordelen. Wij zullen daarna zo snel mogelijk (binnen 5 werkdagen) het bedrag terug betalen.
Houd er rekening mee dat wij enkel retourzendingen in behandeling kunnen nemen wanneer deze in originele staat inclusief labels en verpakkingen worden teruggestuurd.


De kosten voor het retourneren en het risico van het retourneren zijn voor eigen rekening.

 

 

 

 

© 2017 - 2018 Skandinavien | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.